Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srbija je danas u najgorem položaju u svojoj istoriji, a ljudi toga nisu svesni. Ovo društvo se pokidalo u smislu empatije i solidarnosti. Ja sam vrsta koja izumire

Komentari (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 05 februar 2022 21:00
Đorđe Ivković
Nedostatak empatije i solidarnosti je posledica, a ne uzrok.
Srpski narod se raspao.
Preporuke:
62
10
2 subota, 05 februar 2022 21:22
Jovana
Covek od vrednosti. Moj izbor, nazalost neostvariv. Drustvena odgovornost je sustina postojanja funkcionalne drzave, koja mi nismo.
Preporuke:
41
12
3 subota, 05 februar 2022 21:45
Dragan Pik-lon
Postoji samo jedan put da bismo povratili empatiju,solidarnost i svu drustvenu koheziju.To je da pocnemo da gradimo Srbiju iz pocetka.Vise nam je potrebna isplepetana zeleznica nego ne znam kakvi autoputevi.Da sa zeleznicom povezemo sva naselja u Srbiji.Mladi nemaju automobile i tek trebaju da ih zarade.Takodje zeleznica je potrebna i deci,starima,i mnogim drugima.Preko 90% populacije bi koristilo zeleznicu.Mladima bi bilo sve jedno u kom mestu rade ako bi mogli efikasno da se krecu iz tacke u tacku .Prestali bi da se koncentrisu po velikim gradovima.Kako bismo onda se spasili od odlaska u beli svet.Jednostavno,svima bez posla dodeliti minimalnu platu.Stimulisati ih da traze posao.Takodje trebamo izgraditi stanove za sve,koje ce da placaju.Bez adrese nebi bilo ni minimalne plate.To bih ih obavezalo da ostanu kuci a ne da trckaraju po belom svetu za parce hleba.Verujem da bi ovakva socijalna politika doprinela i povecanju nataliteta.Ceo ovaj trajekt bih nazvao-''Gracanica-model''.....!
Preporuke:
33
9
4 subota, 05 februar 2022 21:51
bb
Stereotip je da se na Balkanu uvek traži vođa ili mesija.
Da li se traži mesija ili uvek 'biramo' one koji se otuđe i umisle da su mesije, jer sistem ne funkcioniše, zaključite sami. Jedan čovek ne sme činiti državu. Ali da se lako manipuliše narodom pomoću medija i državnih para, tačno je.
Crkva ćuti, Akademija ćuti, pravosuđe ćuti, sve propada.
Kada profesor Zec objašnjava da je želeo da bude profesor, a ne Predsednik, ne deluje ubedljivo.
Mnogi su hteli biti profesori, sudije i generali, pa nisu mogli, jer im sistem to nije dozvolio. A on je eto imao i sreće i pameti da pliva u sistemu.
I sad kad je sve trulo i propalo u tom sistemu koji je na izdisaju, logično je da se oni ljudi koji su na uglednim pozicijama kandiduju i izađu iz zone konfora. Neće niko da glasa za one koji su na margini društva, neće niko da im ljudi sa margine budu elita, poslanici i predsednici. A ovi što to nisu, neće da se valjaju u Balkanskom blatu, gde vas vetrovi lome, a vi morate da terate po svome.
Preporuke:
20
10
5 subota, 05 februar 2022 22:29
Jagodinac
Puče kolan svečevoj kobili, okrenuše kola nizastranu. Sve je prolazno, profesore. Preživeće srbin i ovo.Može srbin bez njemačkog i kineskog kapitala.
Preporuke:
26
10
6 subota, 05 februar 2022 22:54
Profesore
Šta će biti sa Republikom Srpskom? Da se preseli na Dedinje, jedino sigurno srpsko brdo na Balkanu??
Preporuke:
25
7
7 subota, 05 februar 2022 23:20
b
ja mislim da bi trebalo zakonom čak obavezati ljude da glasaju


Koliko mi je poznato, to je bio i jedan od Solonovih zakona.
Preporuke:
16
4
8 subota, 05 februar 2022 23:28
Nista ne razumem
Profesor Zeka je pokazao put, bocnuo uspavane duse ostrim recima i naterao ljude koji imaju bar malo mozga i savesti da razmisljaju. Neko drugi ce taj ostatak od nekada velikog naroda povesti do ponovnog radjanja zajednice verovanja i ocekivanja. Po ko zna koji put.
Preporuke:
18
9
9 nedelja, 06 februar 2022 01:27
teletabis
Ljudi ne shvataju da je društvo mnogo složena stvar i da treba dati mogućnost sistemsku da svako dođe do tačke da maksimizira neki svoj potencijal“, zaključio je profesor Zec.
A jedan od najboljih studenata Pravnog fakulteta u Beogradu nije shvatio šta je društvo već ga jaše ko kakvo kljuse.
Preporuke:
24
3
10 nedelja, 06 februar 2022 03:09
Ah
Sve tačno. Naročito o najvećoj odgovornosti škole i crkve. Ima tu još nešto što je profesor propustio da kaže jer eto nije politički korektno - Srbijom vlada novija imigracija kojoj je ona strana, služi samo da se ugrade u sve usput sve razgrađujući, naravno uz obilatu pomoć domicilnih jajara kojih ima isto toliko samo što obično nisu na pozicijama moći.
Uglavnom sve je posledica onoga što je počelo još 1944-e, okupacijom Dedinja koje je i danas cilj ura brigada. To što ni oni neće moći da opstanu na urušenoj zamlji ne dopire do njihove pameti.
Iz toga nema izlaza na izborima ni glasanjem pa makar bilo i prisilno. Zanimljiva je inače ta fascinacija i intelektualaca prisilom kod nas. Ispada da im nikakva diktatura bila ona Titova, Slobina, Vučićeva nije strana, štaviše smeta im uglavnom što nije još žešća.
Društvo koje zaboravi da je prvi preduslov svega sloboda i slobodna volja da grade kolektiv a ne totalitarnu utopiju, je na putu u propast. Dokazala istorija bezbroj puta.
Preporuke:
15
6
11 nedelja, 06 februar 2022 09:16
A Evropska Unija?
Nije zakazala? A ko vedri i oblači? Ko piše udžbenike? Ko je smislio Bolonju?? Ko su kursisti koji dolaze na visoke funkcije?? Ko će to izmeniti?
Preporuke:
26
1
12 nedelja, 06 februar 2022 10:24
Dragan
Za stanje u Srbiji kriv je okupator - kolektivni zapad. Sve ostalo je sekundarna posledica toga. Dok germani i britoni nisu došli da kod nas prave svoga "reda", ovde se čak i u lošem političkom okruženju i u lošem političkom sistemu živelo sasvimpristojno i mirno.
Dok se Srbija ne oslobodi pretežnog uticaja i okupacije zapada - ovde se neće živeti bolje, nezavisno od toga ko bude na vlasti. Stoga je imerativ za Srbiju da se oslobodi zapadne okupacije,onda, a ne pre toga, se može raditi na unutarnjem uređenju. Živi bili pa videli.
Preporuke:
22
4
13 nedelja, 06 februar 2022 10:39
Siromah
"...da ključ opstanka jednog poretka leži u nadi da će „sutra biti bolje“, a te nade više u Srbiji nema". U ovom sistemu s likovima koji predstavljaju ili zele da predstavljaju sistem, vladaju, NADE nikad biti nece. Ovaj sistem s predstavnicima na vrhu ubija, ne samo nadu, vec ljudski razum.
Kako znati sta je vece a sta manje zlo i birati kao?Pa pre vise od decenije smo mislili da je ono zlo vece, a sad? Kako im verovati ponovo, kad vec pokazuju razmirice oko para, funkcija...svega, samo ne vode polemike i svadje oko toga ko ce vise doprineti i kako opstem napretku drustva, ideja,povezivanja raspalog sistema uopste,a posebno vrednosti?Crkva je profiterska kao i vlast.Skolstvo je propalo kao i sistem.Hram sv Save je veci luksuzniji od Narodne biblioteke pored njega i od bilo kog fakulteta?!Vise je izgradjeno crkava i boljih nego skola koje se gase. Za koga?
Narod je samo tzv glasac i objekat pljacke s ogromnim ponizenjem i zastrasivanjem!
Preporuke:
16
3
14 nedelja, 06 februar 2022 11:36
s reči na dela
Odličan je intervju, nema se tu šta puno dodati. Sve mi to već jako dobro negde znamo i osećamo. Rečeno je sve što treba i pravo u centar.

Ali od kuku-rike nikom bolje biti neće. Svi bi naši eminentni profesori da budu generali, naročito posle bitke, ali da pomognu u toku bitke, da daju svoj doprinos i prihvate odgovornost iako mogu e to se ne dešava. Nema tu te empatije i solidarnosti. Ona ostaje na rečima.

Dugo je većina živela od crknute komšijske krave.
Doće vreme kad će im prisesti.
Preporuke:
11
2
15 nedelja, 06 februar 2022 11:44
pozorište u kući
Sve je više samoubistava, prevremenih smrti, bekstva od stvarnosti upotrebom narkotika i opijata, nasilja u porodici, mobinga na poslu itd. Ali sve se to dešava drugima, pa je dovoljno reći pomozi Bože i ne daj Bože nikome?


Teško je ostati normalan u ludoj kući.
Preporuke:
22
3
16 nedelja, 06 februar 2022 12:03
Rale
U Srbiji su izbori besmisleni.Najveci deo opozicije, najveci deo medija su kupljeni i pod kontrolom su vlasti.Najveci deo drzavnih sluzbenika ili njihovih rodjaka je povezano sa vlastima bilo kroz clanstvo u SNS bilo kroz rodjake veze.To je sila protiv koje se malobrojne prava opozicija jednostavno ne moze nosit
Preporuke:
17
4
17 nedelja, 06 februar 2022 12:37
Spiridon
@Đorđe Ivković

"Srpski narod se raspao."
Takođe posledica a ne uzrok.

Uzrok je neprekidno delovanje stranih a potom i "naših" SLUŽBI od Prvog rata naovamo, sve jačim i destruktivnijim intenzitetom!
"Običan" narod je u sprečavanju toga, pokazalo se, nemoćan. Nažalost!

Za promene te magnitude, strateškog karaktera, potrebna je odlučujuća, presudna podrška Saveznika, prijatelja kakvi se, nažalost, ne nalaze u vidokrugu. Svakako je i to posledica našeg (izmenjenog) karaktera i paradigme, ali i ovo poslednje je u funkciji prethodnog, tj. istrajnog dejstva službi.

Budite ljubazni i objavite komentar. Znam da ne volite kad neko pominje službe, ali ovde govorim uopšteno.
Preporuke:
79
24
18 nedelja, 06 februar 2022 13:28
Siromah
Spiridon,
Na zalost, slazem se s Vama i u pravu ste po mom misljenju i nekim saznanjima. Ne znam cemu toliki minusi? Izgleda da ste pogodili cilj. Znam dobro i s dokazima jednu osobu na visokoj drzavnoj funkciji danas koju je SDB pripremala godinama za visoke polozaje u drzavi. I dalje je priprema. Zbog nje se ne postuju zakoni niti vilo sta. Jer sluzba tako hoce.
Preporuke:
56
2
19 nedelja, 06 februar 2022 14:38
ox
za zapad je (bila) karakteristicna tzv inkvizicija: unistavanje u nekom drustvu "tudjih a svojih" misljenja ili osecaja; treba istaci, da isto vazi i za pravoslavce-srbe, i to se sada i konkretno vidi (skole+univerze); da li je uvezena ili nije, to je drugo pitanje, ali je sasvim sigurno deo srpskog zivota; zna se da ova preteca nacizma ima uporiste u onim vodjinim 100 za jednog i nasoj deci, a znamo sta je nacizam uradio nemcima, prvenstveno; nece i ne mogu tu pomoci ni rusija ni kina; zapravo, ako je cilj zapadu da zatire srbe, bolje bi bilo da av-a ostave na vlasti; da li ce srbi i ovo da prezive ? ne znam; medjutim, znam, da je pojam politike ovde, ne samo protivrecan, vec i apsurdan; u srbiji se zapravo ne moze politicki ucestvovati, i, po meni, politicki sistem spada u neku meku verziju kambodzijskog rezima pola pota; izlaza iz ovog stanja moze biti vise, a 1 je kambodzijski;
Preporuke:
4
2
20 nedelja, 06 februar 2022 23:10
Đorđe Ivković
@ Spiridon
Uzrok je neprekidno delovanje stranih a potom i "naših" SLUŽBI od Prvog rata naovamo


Dakle, razjedinili smo se zato što smo se ujedinili?
Službe ranije nisu delovale?
Strane službe uvek deluju, g. Spiridone, zato taj faktor odbacite.
Fokusirajte se na ostalo.
Preporuke:
6
15
21 utorak, 08 februar 2022 12:11
Vladimir B.
"Pa neko kaže: ’ne glasam, nemama za koga’. Možeš na kraju da glasaš za manje zlo“".

Pisaću samo i isključivo u svoje ime.

Znači, opet da glasam PROTIV nekog a ne ZA nekog.

Pa neću više.

Nije tačno da glasam za "manje zlo", skoro uvek na kraju ispadne da glasam za mnogo veće zlo.

Bio sam idiot i verovao u nešto i 2000 glasao PROTIV i na kraju šta dobio?
Da posle 30+ godina uhvatim sebe da kažem da je "Milošević bio gospodin za sve posle njega... da su Mirko Marjanović i skoro svi njegovi ministri bili geniji u odnosu na sve karikature koje su došle posle" a ja kao glasao ZA te karikature, birao "manje zlo"...

Za koje crno "manje zlo" da glasam sad?

Oni sami između sebe ne mogu ni za neke osnovne stvari da se dogovore i navijam da pobede i udare poslednji ekser u ovaj mrtvački sanduk.

Većinu njih ne vodi nikakav interes za kao bolje sutra već samo i isključivo lična netrpeljivost prema Vučiću.
Preporuke:
14
1
22 utorak, 08 februar 2022 12:17
Vladimir B.
... i da završim.

Neću za Vučića glasati ali neću sigurno ni izaći na izbore da bih glasao samo PROTIV, za neko "manje zlo".

A svima koji misle suprotno, iskreno želim da tih glasova PROTIV i za "manje zlo" bude dovoljno da Vučić i ova vlast budu prošlost pa živi bili i videli kakva će nam biti sledeća...

Za početak, jedna vlada od jedno 25 članova, sa jedno 7-8 potpredsednika vlade jer dao Bog, ima ih pa treba ih sve namiriti i nahraniti lične sujete, pa tek gomila zamenika ministara, državnih sekretara i tako naniže... pa tek usputnih trabanata i prišipetlja a onda i bivših članova ovog režima koji će po ko zna koji put konvertirati a ovi će ih rado primati u svoje redove.
Preporuke:
13
0
23 sreda, 09 februar 2022 12:05
kao
kao što gosn profa neće da bude kandidat za predsjednika, tako i mi nećemo da glasamo za niki, nismo ludi
Preporuke:
2
0
24 sreda, 09 februar 2022 13:38
Spiridon
@Đorđe Ivković

Pokazaše glasovi šta ljudi misle...
Grešite.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner